In 2012 startte Hans als online marketing manager bij MediaTrend. Door middel van SEA en SEO heeft hij de verschillende merken voor MediaTrend in de markt gezet. Met succes! In de laatste vier jaar is bijvoorbeeld ons vacatureplatform Jobsonline de top vijf van vacaturesites in Nederland binnengetreden.
Ook is hij nauw betrokken geweest bij de opzet en uitbouw van onze Google Ads service afdeling. Hierdoor kon Hans zich weer bezighouden met het geven van strategisch advies en sales.
Tijdens zijn jaren bij MediaTrend werkte hij al regelmatig samen met online marketing bureau Stramark. Beiden bedienen immers verschillende doelgroepen. Waar MediaTrend zich met Boost Your Traffic richt op het MKB Â wordt er voor grote accounts en specialisaties naast SEA (SEO, CRO, linkbuilding, etc.) regelmatig beroep gedaan op de specialisten van Stramark. Op deze manier ontstond er een unieke marketingmix waarmee een groot gedeelte van de mkb-markt kan worden bediend.
Door de overstap van Hans is de samenwerking tussen beide bureaus nog intensiever geworden en kan er een compleet pakket aan online marketing diensten worden aangeboden. Zowel aan starters als aan grote bedrijven met meer budget en uitgebreide (inter)nationale campagnes. We bedanken Hans voor zijn tomeloze inzet en drive al die jaren en wensen hem een mooie en vruchtbare tijd bij Stramark toe!
Wil je weten wat MediaTrend en Stramark voor jouw bedrijf kunnen betekenen? Of kijk jij uit naar een beter resultaat uit jouw marketingbudget? Neem dan contact met ons op!