Campagne optimaliseren
Vraag onze gratis quickscan aan van je huidige campagne
Home » Google Ads » Campagne optimaliseren
Home » Google Ads » Campagne optimaliseren
Laat jouw Google Ads campagne optimaliseren
Tijd besparen. Kosten verlagen. Rendement verhogen.
Wij zien nog dagelijks voorbeelden van ondernemers die maandelijks onnodig hoge kosten maken doordat zij niet hun campagne optimaliseren. Kosten en tijd die wij je kunnen besparen.
Onze Google Ads specialisten analyseren middels de Quickscan jouw Ads campagne. In de scan laten we je zien waar de kansen en verbeterpunten zitten. Geef je een GO, dan gaan onze specialisten direct aan de slag om jouw Ads campagne te optimaliseren.
Laat vrijblijvend een Quickscan uitvoeren
Haal meer rendement uit jouw campagne
Via de Quickscan analyseren onze Google Ads-specialisten je huidige campagne. Daarna stellen we vast waar de kansen en verbeterpunten liggen. Vervolgens laten we je zien hoe het rendement van je campagne verhoogd kan worden, en de kosten verlaagd. Oftewel hoe jij aan de slag kan met jouw campagne optimaliseren.
Dus wil jij graag meer inzicht in jouw campagne? Een campagne die geld oplevert en niet alleen geld kost? Vul dan het formulier in.
Wij helpen je met je campagne optimaliseren:
Laat je advertenties zien in de Google zoekmachine.
Val op met beeld en tekst op verschillende kanalen.
Breng je online en lokale voorraad onder de aandacht.
Breng het verhaal van je bedrijf tot leven met video.
Veel gestelde vragen
Meer weten over de Quickscan?
De eerste stap is het invullen van het Google Quickscan formulier. Wanneer je daarbij je Google Ads ID doorgeeft (10 cijfers) dan sturen we je via het Google klant centrum een verzoek voor toegang tot je account. Wanneer je deze accepteert, hebben wij binnen 3 werkdagen de analyse van je campagne voor je klaar liggen. Daarna neemt een van onze Google Ads Specialisten contact met je op om de uitkomsten van de analyse met je te bespreken.
Dat is nodig om inzicht te krijgen in je huidige campagne en een analyse te maken van de instellingen, mogelijke optimalisaties, conversies en andere verbeterpunten. Via het Google klant centrum sturen we een verzoek voor toegang tot je account. Zodra je die geaccepteerd hebt kunnen we inloggen in je Google Ads account.
Op deze manier krijgen geeft u toegang tot uw Google Ads account zonder gebruik van uw inloggegevens. Op deze manier waarborgen we de veiligheid van uw gegevens. Tijdens analyses van uw campagne wijzigen wij vanzelfsprekend niets in uw account. Na de analyse kunt u gemakkelijk onze toegang tot uw account intrekken. De analyse-resultaten worden enkel gedeeld met u als vast contactpersoon.
Door de volgende stappen te volgen:
- Als je ingelogd bent in je Google account, klik je rechtsboven op [Tools en Instellingen]
- Klik onder het kopje “Instellen” op [Toegang tot accounts]
- Onder het tabblad [Managers] kun je dan de uitnodiging accepteren
Dan is je account al heel goed ingericht. Onze complimenten! De Quickscan is gratis en je gaat daarmee verder geen enkele verplichting aan. Misschien bieden we je zelfs wel een leuke job aan bij ons op kantoor! 😉 Maar alle gekheid op een stokje: dan feliciteren we je. We geven je waar nodig nog wat tips en advies en wensen we je veel succes met je campagne en je bedrijf.
Vraag je daarbij wel af of je nog jarenlang zelf de benodigde tijd en energie in het beheer en de voortdurende optimalisatie van de campagne wil steken. Of dat je al deze tijdrovende handelingen voor een klein maandbedrag aan ons wil uitbesteden. Zodat jij je lekker kunt focussen op je onderneming. We zijn benieuwd naar je antwoord!
Eerst en vooral: wij gaan je ontzorgen. We besparen je (veel) tijd, zorgen voor een optimaal campagnebeheer en daarmee maximaal rendement voor jou! Zo hoef jij je geen zorgen te maken over je campagne, terwijl wij 6 maanden lang voor de juiste inrichting, optimalisatie en beheer van je campagne realiseren. Deze zal meer relevante klikken, conversie en daarmee extra omzet genereren. Dat is toch ideaal?
Een Google Ads Campagne op een juiste en winstgevende manier instellen kost tijd, kennis en kunde. Als uit onze analyse blijkt, dat het rendement van je campagne behoorlijk valt te verbeteren, doen we je het voorstel om het beheer en de optimalisatie van je campagne van je over te nemen en jou te ontzorgen.
Ook belangrijk is om de campagne goed te monitoren en te meten. Dus installeren we als dat nog nodig is ook Google Tag Manager en Google Analytics. Maar ook je website gaan we checken. Moeten er bijvoorbeeld nog speciale landingspagina’s gemaakt worden voor een optimale conversie. Ook ook als de campagne helemaal goed online staat, staan we iedere werkdag voor je klaar. Dus heb je een vraag of wil je iets in de campagne wijzigen of aanpassen. Neem gerust contact met ons op.
Leuk! Wij hebben veel zin om je campagne verder te optimaliseren en te beheren en er een succes van te maken! We doen dat vooral ook graag sámen met jou! Jouw input over wat je met de campagne wil bereiken is voor ons het uitgangspunt. Samen bepalen we eerst je online doelstellingen en gaan op basis daarvan de campagne vorm geven.