Meta Advertising
Campagnes op Instagram en Facebook, start nu met adverteren op Meta
Home » Social Media » Meta Advertising
Adverteren op Meta; wij beheren jouw advertenties
Wij regelen het voor je
Ons team van social media advertising experts is gespecialiseerd in het adverteren op Meta. Met hun certificering op zak, kunnen zij voor jou Meta Ads campagnes opzetten, maar ook beheren, ontwikkelen en optimaliseren voor jouw Instagram en Facebook account tegen een vastgesteld budget. Daarnaast kunnen wij adverteren op Meta combineren met Google Ads. Ontdek onze Combi Deals!
Succesvolle campagnes op Facebook. Content en producten adverteren om het hoogste rendement te behalen. Daarnaast kunnen wij ons bijvoorbeeld ook richten op naamsbekendheid.
Jouw content op Instagram voor je doelgroep. Target de jouw potentiële klanten voor optimaal resultaat. Door Instagram maar ook Facebook te combineren, kom je nog meer onder de aandacht bij jouw doelgroep.
Kies het pakket wat bij jouw wensen past
Starter
-
5 Advertentie onderwerpen
-
Wekelijkse optimalisatie
-
Constante campagnes
-
Maandelijkse rapportage
-
Verschillende advertenties
-
*Excl. Setupkosten
Business
-
Alles uit het Starterpakket
-
Shopping advertenties
-
Tijdelijke actie campagnes
-
Wij editen je content
-
Specificeren van ads
-
*Excl. Setupkosten
Professional
-
Alles uit het Businesspakket
-
A/B Testen
-
Persona's
-
Uitgebreide rapportages
-
Wij creëren content
-
*Excl. Setupkosten
Ben jij klaar voor meer bezoekers?
Zo gaan we voor je aan de slag
Hebben we je aan de hand van de gemaakte prognose overtuigd wat wij voor je kunnen betekenen? Dan gaan we als eerst aan de slag met het opzetten van je Meta advertenties. Bovendien adviseren we je natuurlijk over de hoogte van het budget. Daarnaast zorgen we er ook voor dat we met de juiste zoektermen jouw advertentie laten zien aan mensen die op zoek zijn naar jouw product of dienst. Natuurlijk optimaliseren we ook de campagnes.
- Analyseren van je wensen en behoeften
- Het checken van je website op conversie verbeteringen
- Integreren de Facebook pixel
- Zoektermen, locatie en budget instellen
- Resultaten monitoren en de kwaliteit bewaken
- Continu beheren en bijsturen van campagnes
- Naar wens advertentiebudget aanpassen
- Conversies meten en resultaten bespreken
Veelgestelde vragen over adverteren op Meta
Adverteren via Facebook en Instagram is de ideale manier om direct jouw doelgroep te bereiken zonder dat zij zoeken op jouw product of dienst. Met Facebook en Instagram kun je bovendien je naamsbekendheid vergroten maar ook leads genereren. Je kan heel specifiek targeten op locatie, interesses, (vergelijkbare) doelgroepen en remarketing.
Met Facebook en Instagram advertising wordt jouw advertentie getoond bij jouw doelgroep. Als er vervolgens op je advertentie wordt geklikt, betaal je hiervoor een klein bedrag. De prijs voor een klik kan variëren van € 0,01 tot enkele euro’s, afhankelijk van de instellingen. Wat jij maandelijks wilt uitgeven, bepaal je zelf.
De kosten voor een campagne worden dus bepaald door enerzijds het bedrag wat jij maximaal per maand wilt uitgeven en anderzijds door het abonnement wat je bij ons afsluit.
Het budget dat je nodig hebt, hangt af van jouw online doelstellingen en wat jij daar financieel voor over hebt. Het benodigde budget wordt voornamelijk bepaald door de concurrentie op Facebook en Instagram en waarop jij target. Dus ga voor jezelf na; wat wil je bereiken en hoeveel heb jij daarvoor over. Hoeveel kan jij per resultaat kwijt zijn aan marketingbudget? Onze specialisten helpen jou graag bij het bepalen van een passend en efficiënt budget voor jouw doelstellingen.
Het is mogelijk om een campagne tussentijds te pauzeren. Merk je dat de campagne zo goed loopt dat je het te druk krijgt, oftewel; doen de advertenties hun werk. Dan kunnen wij de campagnes pauzeren voor je tot je aangeeft de campagnes weer te starten. De advertentiekosten betaal je in die periode niet, alleen onze maandelijkse beheerdersfee.
Vanzelfsprekend. Meten is immers weten. Wij sturen je uiteraard een maandelijkse rapportages. Daarnaast kunt u in uw account bekijken hoe de advertenties verlopen.
Zodra de campagne online staat, wordt de campagne steeds beter. Als we de campagne online hebben gezet volgt het belangrijkste, namelijk monitoren en optimaliseren. Hierdoor wordt je budget efficiënter besteed en het rendement verhoogd.
Doelgroepen testen, verschillende soorten content proberen en teksten herschrijven zijn onderdelen van het optimalisatieproces om er gezamenlijk achter te komen wat het beste werkt voor jouw doelgroep en je bedrijf.
We houden de conversies bij, en meten hoe goed de advertenties presteren. Op basis hiervan geven we je advies over het benodigde budget. Méér resultaat voor je geld, daar gaan we voor!
We houden de conversies bij, en meten hoe goed je zoekwoorden en advertenties presteren. Op basis hiervan geven we je advies over het benodigde budget. Méér kliks voor je geld, daar gáán we voor!
Na de eerste 6 maanden gaan we natuurlijk met elkaar de behaalde resultaten evalueren en hopen we natuurlijk, dat we je hebben kunnen overtuigen van onze expertise. Dat we je geen geld kosten, maar geld voor je opleveren.Â
Daarom zetten we je contract nooit zomaar stop en verlengen we na deze periode elke maand automatisch, zo houden we onze werkwijze flexibel en transparant.